Diesel slavi mladost i bunt kroz novu kampanju za parfem D RED

Više slika

Više slika

Diesel je lansirao svoj najnoviji parfem D RED sa eksplozivnom energijom pod kreativnim vođstvom Glena Martensa...

Lice ove mirisne kampanje je model Kameron Poras, dok je režiju reklame preuzeo Kodi Kričlou.

Reklama vodi Kamerona od svakodnevne rutine, poput jutarnjeg tuširanja, do uzbudljive stvarnosti gde se nađe među masom na koncertu, savršeno uhvaćen u euforiji parfema D RED. Ovaj miris oličava Diesel filozofiju smelosti i hrabrosti da budeš drugačiji.

D RED započinje snažnim udarcem crvenog grejpfruta i geranijuma, nakon čega dolazi do izražaja lavanda iz Provanse. Na kraju, miris se smiruje na toplim notama sandalovine i amber drveta. Nakon uspeha D by Diesel, D RED donosi novu, odvažnu Eau de Parfum formulu, preplavljenu ikoničnom Diesel crvenom bojom.

Ovaj parfem savršeno oslikava suštinu moderne muževnosti, pokretane radoznalošću i buntom prema konvencijama. Martens opisuje D RED kao „vrelu svežinu“, evoluciju koja cveta kroz nesavršenost, mladalački duh i nepoštovanje pravila. Parfem promoviše inkluzivnost i pozitivnost, postavljajući nove standarde. D RED je glas generacije koja odbija da bude definisana.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group