Rafa Nadal i Rodžer Federer u kampanji Louis Vuitton Core Values

Jer „postoje putovanja koja se pretvaraju u legende“.

Louis Vuitton je lansirao novu kampanju koja se bavi putovanjem, a ne samo destinacijom. Snimljeni od strane Eni Lajbovic  vidimo teniske velikane Rafu Nadala i Rodžera Federera kako menjaju rekete za planinarsku opremu dok se bore sa Dolomitima. Poruka? "Neka putovanja postaju legende." Radi se o usponu, izazovu i društvu.

Na visini na kojoj bi većina bila bez daha, Nadal i Federer nam pokazuju da su više od konkurencije, oni su planinari. Obojica su dostigla vrhunac u svetu tenisa — Federer sa svojih 20 grend slem turnira i Nadal sa 22, uključujući rekordnih 14 titula na Otvorenom prvenstvu Francuske. Ali ovde se ne radi o trofejima, radi se o putovanju i pričama koje dolaze sa njim.

Vizuelni elementi kampanje su jednostavni, ali moćni. Federer nosi ranac Monogram Christopher, dok Nadal nosi Monogram Eclipse, svaki komad odražava njihov lični stil i suštinu dizajna Louis Vuitton brenda. Radi se o putovanju izvrsnosti i snovima koji nas vode.

Sa svakim korakom prema tim vrhovima, Federer i Nadal nas podsećaju da svako putovanje, ma koliko bilo teško, može postati legendarno sa pravom dozom odlučnosti i duha.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group