Martin Skorseze predvodi kampanju Giorgio Armani x Kith

Martin Skorseze je zaštitno lice nove kampanje za kolekciju jesen-zima 2024. godine, nastale kroz saradnju brendova Giorgio Armani i Kith...

Ova kolekcija, nazvana „The Archetype“, sastoji se od četiri kapsule, od kojih svaka donosi jedinstven stil. Osnivač Kith brenda, Roni Fajg, ističe da je od samog početka želeo da kolekcija bude fokusirana na odela, koja smatra sinonimom za Giorgio Armani modnu kuću. „Hteo sam da odam počast karijeri i životu gospodina Armanija predstavljajući muškarce koje je najviše inspirisao,“ kaže Fajg.

Prva kapsula, pod nazivom „The Artist“ (Umetnik), predstavlja upravo Martina Skorsezea, čuvenog reditelja i dugogodišnjeg saradnika Armanija. Skorseze je režirao dokumentarac Made in Milan koji istražuje život ovog modnog dizajnera, pa njegovo prisustvo u kampanji nije slučajnost.

Skorseze i Fajg dele duboku povezanost sa Njujorkom, gradom koji je oblikovao njihov kreativni izraz, što se reflektuje i u njihovom radu.

U ovoj kapsuli dominiraju tamne, elegantne kombinacije, sa akcentom na dvorednom odelu od crne devičanske vune, koje savršeno oslikava prepoznatljivu Armanijevu sofisticiranost. Kolekcija takođe uključuje mantil, bomber jaknu, kao i slojevite komade poput košulje sa rajsferšlusom, dolčevite od kašmira i svile, te prošivenog prsluka.

Dodaci kao što su kožna torba sa Kith x Giorgio Armani monogramom, šalovi od buklea i pletiva, i moderna kapa upotpunjuju izgled. Kombinacija klasične elegancije i moderne senzibilnosti postavlja ton za ostatak sezone, a kampanja obećava još mnogo uzbudljivih izdanja.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group