Canali kampanja za jesen/zima 2024 sezonu slavi prirodu

Canali je za sezonu jesen/zima 2024. godine lansirao novu kampanju koja nas vodi u predivne pejzaže Škotske, istražujući koncept „Unutrašnje lepote“...

Ova italijanska modna kuća spaja prirodnu lepotu sa sofisticiranim stilom, ističući ljudsku povezanost s prirodom, domom i zajednicom. Kampanja, u kojoj glavne uloge igraju modeli Teo le Grel, Habib Masović i Paskal Tulen, otkriva suštinu elegancije kroz prizmu divlje škotske prirode.

Široki, valoviti pejzaži škotskih brda služe kao idealna pozadina za Canali čoveka – otelotvorenje elegancije i sofisticiranosti.

Slikovita priroda u kontrastu sa luksuznim odevnim kombinacijama stvara bezvremensku priču o stilu. Modeli Teo le Grel, Habib Masović i Paskal Tulen nose komade koji ne samo da osvajaju svojim krojem, već i naglašavaju povezanost između mode i prirode. Za ovu sezonu, Canali se odlučuje za paletu boja koja odražava suptilni luksuz, gde nijanse sive dominiraju garderobom. Klasična siva boja pojavljuje se u različitim komadima, od sakoa sa karo dezenom, preko debelih džempera, pa sve do mekanih, fluidnih kaputa. Ove nijanse, uz blage varijacije u teksturi i kroju, unose dozu profinjenosti u svaki outfit.

Uz sivu boju, Canali uvodi i bordo nijanse koje dodaju dubinu i karakter celokupnom izgledu. Ovaj detalj razbija monohromatsku šemu i unosi sofisticiranu živost u stilsku kombinaciju, pružajući dinamičan, a ipak elegantan izgled koji je prepoznatljiv za Canali.

U svojoj viziji „Unutrašnje lepote“, Canali teži da prikaže dublju povezanost sa svetom oko nas. Ova kampanja ne ističe samo kompleksne i prefinjene dizajne brenda, već i sposobnost da evocira osećaj pripadnosti i zajedništva. Canali time ne samo da definiše modni stil, već promoviše ideju da prava lepota dolazi iz veze između našeg unutrašnjeg sveta i prirode koja nas okružuje.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group