Osmi mart: Praznik ljubavi, pažnje i inflacije

Još jedan 8.mart je pred vratima, a vi ste ponovo u onoj poznatoj dilemi – kako izraziti pažnju prema damama u svom životu, a da pritom ne založite bubreg?

Cvećare širom zemlje već su počele svoje tradicionalno „prolećno veselje“, gde se buketi prodaju po cenama koje deluju kao da dolaze s nekog luksuznog menija, a ne iz bašte. Ako ste prošle godine za pristojan buket morali da izdvojite sumu koja vam je delovala „malo jača“, ove godine ćete, bez sumnje, ozbiljno razmisliti o tome da li ljubav može da se izrazi nečim dugotrajnijim – recimo, saksijskim cvećem ili, još bolje, toplim zagrljajem i rečima podrške.

Ali, šalu na stranu, inflacija ne bira – od hleba i goriva do poklona za dame, sve je drastično poskupelo. Buket koji je prošle godine koštao 1.500 dinara, sada se bez stida prodaje za 2.500, a ako vam padne na pamet da dodate ružu ili dve, spremite se da dodatno olakšate novčanik.

Cvećari, naravno, imaju svoje objašnjenje – skuplji uvoz, troškovi grejanja staklenika, povećana potražnja... i još jedan „magični“ faktor – tradicija. Jer, šta je 8. mart bez cveta u ruci? Dobro, možda i bez onog klasičnog šampanjca i bombonjere, koji su, usput rečeno, takođe poskupeli.

Ipak, hajde da budemo iskreni – većina dama ne očekuje da im kupite aranžman veličine bonsai drveta. Lep gest, nekoliko pažljivih reči i, pre svega, da se setite da je 8. mart, često znače mnogo više nego preplaćen buket koji će uvenuti za dva dana. A ako već morate da se odlučite za cvetnu investiciju, možda je najbolje da razmislite o nekom kreativnom rešenju – recimo, poljskom cveću ili nečemu što neće doživeti ekonomsku inflaciju brže od kursa dinara.

U svakom slučaju, neka vam ovaj 8. mart bude fokusiran na pažnju koju ćete pružiti damama u svom životu, a manje na cenu buketa. Jer ljubav i poštovanje ne bi trebalo da budu luksuz – čak ni u doba poskupljenja.

All Rights Reserved. | 2009 - 2025. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group