Versace lansira novi miris, Eros Energy, koji redefiniše koncept muževnosti.
Inspirisan grčkim bogom ljubavi, ovaj intenzivan i senzualan miris odaje počast modernim herojima koji crpe energiju iz svakog trenutka života.
Novi Versace Eros Energy parfem: kultni miris u novoj verziji
U svetu parfema, gde svaki novi miris priča svoju priču, Versace godinama stvara neke od najfascinantnijih narativa. Brend, koji uspešno kombinuje tradiciju sa modernošću, predstavlja najnoviju verziju svoje kultne linije - Eros Energy. Ovaj miris, inspirisan mitskim Erosom, nije samo nov na tržištu, već je manifest savremenog čoveka koji je pun energije, senzualnosti i elegancije. Baš kao Čening Tejtum, ambasador novog mirisa.
Od svog debija 2012. godine, Versace Eros je osvojio srca mnogih muškaraca nudeći više od senzualnog mirisa. Inspirisan grčkim bogom ljubavi, Eros je postao simbol muške snage, strasti i želje. To je miris koji kombinuje mitsku snagu sa modernim pristupom muževnosti.
Eros, kao mitološka figura, bio je sin Afrodite i oličenje ljubavi koja prevazilazi sve prepreke. Kao i sam bog ljubavi, miris Eros ispunjen je strašću, senzualnošću i elegancijom, što ga čini jednim od najpopularnijih muških mirisa poslednjih godina. Njegove početne verzije nudile su muškarcima aromatične note nane, zelene jabuke i limuna, koje su evoluirale u složenije arome tonke, vanile, ambroksana i kedra.
Parfem Versace Eros Energy - kako miriše?
Lansiranjem parfema Eros Energy, Versace otvara novo poglavlje u istoriji ovog mirisa. Novo izdanje kreirano je sa savremenim čovekom na umu – puno je energije i strasti, ali istovremeno duboko ukorenjeno u tradiciji. Eros Energy je miris koji nas vodi u samo srce italijanskog leta, gde toplo sunce i arome mora paradoksalno stvaraju kompoziciju punu kontrasta i harmonije. Eros Energy se otvara energičnom eksplozijom citrusnog voća - bergamota i pomorandže. Svežina postepeno ustupa mesto složenijim notama ružičastog bibera i crne ribizle. Konačno do nosa dopiru čvrste muževne note pačulija, hrastove mahovine i mošusa.
Bočica u kojoj se nalazi miris je intenzivne žute boje koja podseća na tople letnje dane na italijanskoj rivijeri. Dizajn odaje počast nasleđu brenda sa kultnom Meduzom i grčkim motivima koji naglašavaju luksuznu prirodu mirisa.
Čening Tejtum je zaštitno lice najnovijeg mirisa Eros Energy Versace
Izbor lica za reklamne kampanje modne kuće Versace uvek se pažljivo razmatra, a Čening Tejtum u glavnoj ulozi nije slučajan. Tejtum, koji je ponovo postao poznat zahvaljujući filmu „Odvedi me na Mesec”, savršeno se uklapa u sliku modernog Erosa – čoveka koji kombinuje snagu, odlučnost i neodoljiv šarm. U kampanji koju su fotografisali Mert Alas i Markus Pigo, harizmatični glumac preuzima ulogu modernog heroja koji učestvuje u metaforičkoj trci sa sopstvenom strelom. To je alegorija koja savršeno odražava suštinu mirisa - stalnu težnju za savršenstvom, prevazilaženje sopstvenih ograničenja i težnju za onim što je najvažnije u životu.
Tačan datum lansiranja i cena mirisa nisu poznati. Prethodni mirisi iz serije Eros kreću se od 87 do 150 dolara po bočici.