Louis Vuitton otkriva drugo poglavlje kampanje "Core Values"

Louis Vuitton predstavlja drugo poglavlje svoje poznate kampanje Core Values, ovog puta sa legendama tenisa, Rafaelom Nadalom i Rodžerom Federerom, u glavnim ulogama...

Kroz objektiv slavne fotografkinje Eni Libovic, dvojica sportskih rivala i prijatelja sada dosežu vrhunac Dolomita, italijanskog planinskog lanca, u viziji koja simbolizuje vrhunac njihovih izuzetnih karijera.

Pod sloganom "Legendarno putovanje do vrha", kampanja prikazuje Nadala i Federera ne kao rivale, već kao saputnike na njihovom zajedničkom putu ispunjenom ambicijom, odlučnošću i otkrićima. Na visini od 3.000 metara, daleko od teniskog terena, njih dvojica dele trenutak refleksije i zadovoljstva, simbolizujući kako su kroz međusobno poštovanje i prijateljstvo prevazišli sve prepreke.

Federer, sa svojih rekordnih 20 Grend slem titula, oličenje je elegancije na svakom terenu, dok je Nadal sa svojih 22 Grend slema, uključujući neverovatnih 14 osvojenih titula na Rolan Garosu, personifikacija vrhunske atletike i veštine. Njihova karijera, od mladalačkih prodigija do globalnih ikona, inspirisala je brojne generacije.

Nadal je ovom prilikom izjavio: „Mnogo značajnih ličnosti bilo je deo ove kampanje i srećan sam što sam sada i ja među njima. Deliti ovo iskustvo sa Rodžerom čini ga posebnim, jer je bio moj najveći rival, a sada blizak prijatelj. Nasleđe u smislu ljudskih vrednosti najvažnija je stvar koju ostavljam iza sebe.“

Federer je dodao: „Jedinstvena je prilika raditi na ovoj kampanji sa Rafom. Biti na vrhu Dolomita simbolično predstavlja naš zajednički trenutak – poseban i značajan.“

Fotografija prikazuje Federera sa klasičnim Monogram Christopher rancem, simbolom bezvremenskog stila koji odražava njegovu sportsku zaostavštinu, dok Nadal nosi verziju Monogram Eclipse, koja oslikava njegovu snagu i tenaciju.

Ovaj vizual ističe vrednosti koje prožimaju svaki dizajn Louis Vuitton brenda: posvećenost izuzetnosti, prenoseći snove i priče kroz stil, eleganciju i poniznost.

Pjetro Bekari, predsednik i izvršni direktor Louis Vuitton brenda, izjavio je: „Prošlo je 17 godina od lansiranja prve Core Values kampanje sa Antoanom Arnoom. Svako poglavlje ove serije slavi nasleđe Louis Vuitton brenda u putovanjima, radu sa izuzetnim ljudima i prenošenju fizičkih i emocionalnih vrednosti. Raditi sa Federerom i Nadalom na ovoj priči bilo je pravo zadovoljstvo.“

Ova kampanja nije samo portret dvojice muškaraca protiv alpskog pejzaža; ona je oda vrednostima kuće Louis Vuitton. Nadal i Federer, opušteni u snegu sa pogledom na doline, simbolizuju kako lična putovanja mogu doseći legendarne visine kada su vođena odlučnošću i pionirskim duhom.

All Rights Reserved. | 2009 - 2024. Copyright© Mini STUDIO Publishing Group. | Uslovi korišćenja | Developed by Mini STUDIO Publishing Group