U svetu društvenih mreža, influenseri i tvorci sadržaja ne prestaju da izazivaju polemike, ali su otvorili vrata brojnim prilikama i vezama za mnoge...
Sada, nova kreditna kartica ide korak dalje – omogućava korisnicima da plaćaju svojim prisustvom na Instagramu umesto novcem. On The House (OTH) nije obična kreditna kartica. Umesto da sadrži novac, korisnici plaćaju svojim prisustvom na društvenim mrežama – preciznije, sa nekoliko objava na Instagram Stories.
Poslovanja kao što su restorani sa Mišelinovim zvezdicama, kabare predstave, sportski klubovi, parfimerije i spa centri, sada su dostupni „besplatno“ u zamenu za promociju na Instagramu. Da bi se prijavili za ovu karticu, aplikanti moraju ispuniti nekoliko uslova:
- Javni profil na društvenim mrežama
- Veliki broj angažovanih pratilaca
- Dnevni sadržaj, uključujući promociju partnerskih brendova
Influencerka Alija Jasmin Van, sa preko 83.000 pratilaca, podelila je kako koristi OTH karticu, tvrdeći da dobija do $4,000 nedeljno u vrednosti usluga u zamenu za Instagram priče.
„Možete živeti od ovoga i ne potrošiti ni dinara,“ rekla je, dodajući da su neki biznisi koje je promovisala rekli da im je ovo „zaista pomoglo“. Nazvala je to „win-win“ situacijom i za tvorce sadržaja i za vlasnike biznisa.
Na Instagramu su korisnici brzo reagovali sa pitanjima i oduševljenjem, a neki su komentarisali da ih je ovaj video inspirisao da postanu influenseri. Alija je pojasnila da je OTH kartica zapravo kreditna kartica koja ne uključuje novac. Umesto toga, radi se o međusobnoj razmeni – kreator promoviše biznis putem Instagram priča, a biznis pruža svoje usluge.
Za mnoge influensere i brendove, ovaj način plaćanja predstavlja inovativan pristup u svetu digitalnog marketinga i društvenih mreža, otvarajući nove mogućnosti za saradnju i promociju.