Novo „proročanstvo“ suosnivača mreže LinkedIn koje predviđa revoluciju društvenih mreža i veštačke inteligencije nije izneverilo nikoga od nas.
Čovek koji je predvideo društvene mreže 1997. i AI revoluciju pre ChatGPT-a govorio je o tome šta nas čeka na radnom mestu, tačnije, radnom vremenu od 9-17h.
Rid Hofman, suosnivač i izvršni predsednik LinkedIn, bacio je bombu: tradicionalno radno vreme od "9-5" će nestati do 2034. Ovo nije prvi put da njegova predviđanja imaju smisla. Čovek koji je predvideo eksploziju društvenih mreža sada govori o "Gig Economy Revolution" koja će promeniti pejzaž radikalnije nego što možemo da zamislimo.
U narednoj deceniji, kaže Hofman, 50% stanovništva će biti slobodnjaci, nadmašujući tradicionalne radnike u prihodima. CV će postati istorija, ustupajući mesto onlajn portfolijima koji će odražavati stvarni rad, a ne samo diplome ili titule. Sedište kompanije će biti prošlost, sa troškovima smanjenim za 40% do 2034. Kompanije će se preseliti na internet, bez fizičkih kancelarija, kao što je GitLab, sa preko 1.500 zaposlenih u 65+ zemalja.
Hofman ne vidi nestanak regularnog radnog vremena kao pretnju, već kao priliku za novo razumevanje uspeha. „Budućnost pripada onima koji se prilagođavaju“, naglašava on.
Ko je Rid Hofman?
Your 9-to-5 job is dying.
— Neal Taparia (@nealtaparia) July 24, 2024
By 2034, it'll be extinct.
That's Reid Hoffman's latest prediction – the founder of LinkedIn who predicted the rise of social media in 1997.
Here's what he said next: pic.twitter.com/dZTDzBKlfB
Rid Hofmana ne treba predstavljati. On je suosnivač LinkedIn, poslovne platforme koja je promenila industriju 2003. Sa iskustvom u vodećim tehnološkim kompanijama kao što je PayPal, trenutno je jedan od najvećih investitora u Greylock Partners, gde podržava i savetuje nove tehnološke kompanije.
Kao autor, poklonio nam je "The Startup of You", vodič koji sugeriše da svojim karijerama pristupimo kao startap-u. Hofman je poznat po svojim pronicljivim pogledima na tehnologiju i poslovanje, i često deli svoju mudrost kroz javne nastupe i medije.