Veštačka inteligencija sa kojom smo se svi susreli na ovaj ili onaj način po mnogim stručnjacima tek hvata zalet, i dok su njeni napretci pomogli mnogim ljudima širom sveta, još uvek ima mnogo prostora za poboljšanje...
Potpredsednik kompanije Microsoft, Vik Sing, nedavno je otkrio da AI nema sposobnost da zatraži pomoć kada ne zna odgovor ili šta treba da radi u toj situaciji. Sing se pridružio Microsoft kompaniji u januaru i od tada vodi timove koji razvijaju Microsoft AI asistenta, Copilot, specijalizovanog za računovodstvo, prodaju i online usluge.
„Da budem iskren, ono što danas zaista nedostaje jeste to što model ne može da podigne ruku i kaže: 'Hej, nisam siguran, treba mi pomoć,'“ rekao je za AFP. Iako je ostvaren veliki napredak u AI aplikacijama, uključujući ChatGPT, AI i dalje, navodno, stvara svoje odgovore ili „halucinira“, što izaziva zabrinutost kod vodećih tehnoloških lidera.
Mark Beniof, izvršni direktor Salesforce, izjavio je da se broj nezadovoljnih korisnika Microsoft Copilot sistema povećava. Sing je za medije insistirao da „zaista pametni ljudi“ rade na tome da chatbot prepozna kada ne zna tačan odgovor i da traži pomoć.
Jedna od metoda, koju Sing predlaže kao način da se uštedi „mnogo novca“, jeste da bot u 50% slučajeva traži pomoć od čoveka kako bi odgovori bili što efikasniji.
„Svaki put kada stigne novi zahtev, oni potroše 8 dolara da bi predstavnik korisničke službe odgovorio na njega, pa su stvarne uštede značajne, a i iskustvo za korisnika je bolje jer dobijaju brži odgovor,“ objasnio je Sing.